Bogota

29 januari 2011 - Bogotá, Colombia

Op Sofies wijze hebben we de trein net gehaald om naar Schiphol te gaan. de eerste vlucht naar Parijs ging soepel. In Parijs ging het wat minder soepel. Gelukkig maken zij zich niet druk dat er nog 50 man voor de douane staat te wachten en het vliegtuig over 15 minuten vertrekt.

En toen, Bogota. De eerste indrukken zijn:

• er zijn ook vriendelijke douaniers die Sofie niet hoeft uit te schelden
  • mensen willen gewoon helpen zonder commercieel doel
  • taxi´s rijden gelukkig hetzelfe als in de rest van Latijns-Amerika

Verder hebben we drie belangrijke doelen van deze vakantie gehaald, namelijk:

• kerk bezocht, jezus is weer zwart
  • musea bezocht
  • meer gepind dan we in Nederland ooit voor elkaar zullen krijgen

voor de rest, zie foto´s.

1. Leonie:
    30 januari 2011
    Fijn dat we jullie weer kunnen volgen.... stel je voor dat we iets missen! ;-)
    Ik geef de site door aan de rest, veel plezier! Groetjesss
  2. Jetske:
    30 januari 2011
    Goed begonnen hoor, om eerst een kerk te bezoeken.
    En is het vakantie gevoel er al? Eerst een paar dagen rusten in Bogota.
    Lekker gaan genieten hoor en vooral doorgaan met stukjes schrijven.
    Liefs mem
  3. Jolanda van Bloemendaal:
    30 januari 2011
    wat leuk om jullie reis te kunnen volgen in ons tweede vaderland. museum Botero (mijn zoontje van toen 4 jaar noemde het : het dikke mevrouwen museum), goudmuseum en monserate een serene plek met het mooie uitzicht over de stad. Heerlijk, ik geniet helemaal mee!
    groetjes, Jolanda
  4. vivian:
    31 januari 2011
    hoi, dat hadden jullie nodig ...een kerk als eerste bezoeken
  5. anno en sofie:
    31 januari 2011
    Inmiddels zitten we in villa de leyva. Gister naar een kathedraal in de zoutmijnen geweest en vandaag alweer de eerste lift in een pickup gehad. In een volgend bericht meer...als we achter de computer zitten en niet met de telefoon. Groetjes wij
  6. Josie:
    2 februari 2011
    estan bonitas las fotos, pero no tienen muchas... jajaja... o probablemente (99%) no las vi bien... ni todas... que se la sigan pasando bien!! tomen mucho café y traigan cosas para distribuir jajajaja
  7. Hilda:
    4 februari 2011
    Hoi, Super!! jullie hebben de vlucht gehaald :). Het Zuid-Amerikaanse goud heb ik reeds tig jaren geleden kunnen bewonderen in Metz (of all places). (Ook uitleg eind maart). Ben blij dat het gouden mannetje terug is waar het hoort. Heb inmiddels de sleutels, dus geen zorgen voor de casa in Amersoort. Have fun, groetjes Hilda
  8. Marianne:
    5 februari 2011
    Leuk om jullie te volgen. Colombia kennen wij nog niet. Misschien ook een optie, na Equador en vele andere landen?!
    Veel plezier en geniet van het land, groet, Marianne